faraj

موزیک ست

logo-samandehi

دانلود فیلم زار با لینک مستقیم

دانلود فیلم زار با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی زار

“لینک دانلود با ۲ کیفیت قرار گرفت”

دانلود رایگان فیلم ایرانی و ترسناک زار با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD

دانلود با سرعت بالا

دانلود فیلم زار با لینک مستقیم

دانلود فیلم زار با لینک مستقیم

 

 

موضوع : ترسناک

مدت زمان فیلم : ۱۰۰ دقیقه

سال ساخت : ۱۳۹۵

کارگردان : نیما فراهی

تهیه کننده : امیر پورکیان

بازیگران : محمدرضا غفاری – حدیث میرامینی – میثاق زارع – سینا مهراد – ساناز صفایی – وانا همتی – عسل هاشمی – امیرحسین عشق آبادی – سمانه کاوندی

درباره فیلم : به گزارش سلام سینما، سایت سینمایی «spotlight horror awards» به عنوان یکی از معتبرترین نشریات مجازی سینمای وحشت، فیلم سینمایی «زار» به نویسندگی و کارگردانی نیما فراهی را در فهرست بهترین فیلمهای سینمایی ژانر وحشت جهان در سال ٢٠١٧ قرار داد.

خلاصه داستان فیلم : داستان زوج جوانی را به تصویر می کشد که در دوران ماه عسل میزبان دوستانشان در شمال کشورمی شوند، ویلای محل سکونتشان، گذشته ی خوفناکی دارد وآنها ،ناخوداگاه درگیر ماجراهای هولناکی می شوند!

 

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم

………………………………


آموزش دانلود در اندروید : در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

در تاریخ : 9 th نوامبر 2020 - 21:18 گفته :

در بین فیلم های ترسناک معمولی بود میشد در فیلم بیشتر از مکان های تاریک استفاده کرد از بازیگر های زیادی در خانه استفاده شده بود که اشتباه بود و میشد از چهره های خیلی ترسناک تری استفاده کرد یکی از روش های مهم برای فیلم های ترسناک تغییر ناگهانی فیلمبرداری روی مثلا جن یا روج هست که در فیلم به درستی انجام نشده بود خیلی جای بهتر شدن داشت متاسفانه در فیلم ها استفاده از کلمات زشت به معنی امروزی بودن شده که خیلی بده هر فیلم توش ده تا فحش میشنوی

پاسخ به این نظر