faraj

موزیک ست

logo-samandehi

دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و دوم 22

دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و دوم ۲۲

دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و دوم ۲۲

دانلود رایگان قسمت ۲۲ سریال شهرزاد با لینک مستقیم و کیفیت بالای HD

دانلود با سرعت بالا

دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و دوم 22

دانلود سریال شهرزاد قسمت بیست و دوم ۲۲

 

موضوع : اجتماعی – عاشقانه

محصول : کشور ایران

سال ساخت : ۹۴-۹۳

کارگردان : حسن فتحی

نویسنده : حسن فتحی | نغمه ثمینی

بازیگران : ترانه علیدوستی – شهاب حسینی – مهدی سلطانی – پریناز ایزدیار – گلاره عباسی – محمود پاک نیت – علی نصیریان – مصطفی زمانی – ابوالفضل پورعرب و …

درباره سریال شهرزاد : سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی» ، «شهاب حسینی» ، «علی نصیریان» و «مصطفی زمانی» یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده است . داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است “در تندباد حادثه ، عشق اولین قربانی است” . سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند . «شهرزاد» سومین محصول شرکت تصویر گستر پاسارگاد می باشد . حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد» ، نویسندگی آن را نیز انجام داده ، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند ، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است .

سریال شهرزاد از معدود سریال هایی است که برای ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیادی شده . درست است که گهگاه برخی شخصیت ها آن طور که باید شناسنامه ای درست و قابل درک ندارند ، اما مسئله اینجاست که حضور هیچ کدامشان بی دلیل نیست . از مادران و خواهران خانواده که بگذریم ، دیگر نقش ها همگی در پیشبرد اتفاقی مهم تاثیر دارند .

خلاصه داستان : در تندباد حادثه عشق اولین قربانی است و …

 

دانلود سریال با لینک مستقیم

…………………………………….


آموزش دانلود در اندروید : در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.