faraj

موزیک ست

logo-samandehi

دانلود کارتون پینوکیو

دانلود کارتون پینوکیو

دانلود کارتون پینوکیو

دانلود کارتون پینوکیو با لینک مستقیم و رایگان و کیفیت بالا

دانلود همه قسمت ها به صورت کامل و لینک مستقیم

دانلود کارتون پینوکیو

دانلود کارتون پینوکیو

درباره کارتون : داستان در مورد پیرمرد نجاری است که بچه‌ای ندارد و تنهاست. پدر ژپتو به‌همراه یک گربه و دارکوب که با درست کردن اشیاء چوبی امرار معاش می‌کند. او با درست کردن عروسکی چوبی به اسم پینوکیو باور می‌کند که کودکی دارد.

فرشته‌ای مهربان وقتی متوجه آرزوی قلبی پیرمرد می‌شود، با زنده کردن عروسک آرزوی پیرمرد را برآورده می‌کند. مدتی می‌گذرد، پدر ژپتو پینوکیو را مثل تمام کودکان به مدرسه می‌فرستد. پینوکیو در راه مدرسه از روی سادگی و خوش‌قلبی گول روباه مکار و گربه نره را می‌خورد و به تماشای نمایش خیمه‌شب‌بازی می‌رود.

در آنجا روباه مکار او را به صاحب خیمه‌شب‌بازی می‌فروشد. پینوکیو با جوجه اردک همراهش جینا به‌ناچار در آنجا می‌ماند و به‌همراه آن‌ها از شهری به شهر دیگر می‌رود و ستارهٔ نمایش خیمه‌شب‌بازی می‌شود؛ تا این‌که تصمیم به بازگشت به خانه را می‌گیرد و در راه باز فریب روباه مکار را می‌خورد و سکه‌هایی را که از صاحب خیمه‌شب‌بازی گرفته بود از دست می‌دهد. … و در جنگل با پری مهربان آشنا می‌شود.

پری که از پدر ژپتو اجازه گرفته بود مدتی ازپینوکیو مراقبت می‌کند و به او درس حساب می‌دهد. یک بار به‌دلیل بازی‌گوشی به شهر احمق‌ها رفته و پشیمان برمی‌گردد؛ هنگام برگشت به خانه باز به دام روباه مکار و گربه نره می‌افتد، و ماجراهای بسیاری رخ می‌دهد و با این‌که بارها گول آن‌ها را می‌خورد ولی باز هر بار با سادگی و خوش‌قلبی با آن‌ها دوست می‌شود؛ تا این‌که سرانجام برای یافتن پدر ژپتو به دریا می‌رود و او را در شکم نهنگ پیدا می‌کند؛ و پس از نجات‌یافتن و پایان‌یافتن سفرها در آخر توسط پری مهربان به انسان تبدیل می‌شود.

…………………………………….

دانلود کارتون پینوکیو با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۱

Download

دانلود قسمت ۲

Download

دانلود قسمت ۳

Download

دانلود قسمت ۴

Download

دانلود قسمت ۵

Download

دانلود قسمت ۶

Download

دانلود قسمت ۷

Download

دانلود قسمت ۸

Download

دانلود قسمت ۹

Download

دانلود قسمت ۱۰

Download

دانلود قسمت ۱۱

Download

دانلود قسمت ۱۲

Download

دانلود قسمت ۱۳

Download

دانلود قسمت ۱۴

Download


آموزش دانلود در اندروید : در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

maysam در تاریخ : 16 th فوریه 2017 - 11:17 گفته :

سلام خسته نباشین دستتون دردنکنه خیلی عالی بود دمتون گرم

پاسخ به این نظر