faraj

موزیک ست

logo-samandehi

دانلود کارتون پسر کوهستان

دانلود کارتون پسر کوهستان

دانلود کارتون پسر کوهستان

دانلود کارتون پسر کوهستان با لینک مستقیم و رایگان و کیفیت بالا

دانلود کلیه قسمت ها با لینک مستقیم

دوبله و بصورت کامل.

دانلود کارتون پسر کوهستان

دانلود کارتون پسر کوهستان

درباره کارتون : ماجراهای پپرو یا ماجراهایی پپرو، پسری از کوههای آند سریال انیمه ۲۶ قسمتی ژاپنی ست که بیشتر ما آن را با نام پسر کوهستان در فارسی می‌شناسیم. تهیه کنند گان این سریال تاسویا اونو و سومیو تاکاهاشی هستند و این سریال از شبکه «نت نت ورک» بین ۶ اکتبر ۱۹۷۵ تا ۲۹ مارس ۱۹۷۶ نخستین بار در ژاپن پخش شد . که این درزمانی در قبل از انقلاب بوده، شروع پخش حدودا از اوایل مهرماه بوده و تا آخر نوروز طول کشیده‌است. از آن زمان به بعد این سریال به زبان‌های گوناگون ترجمه شد و کودکان در سراسر جهان به تماشای آن نشستند.

خلاصه داستان :پپرو پسری نوجوان است که در دهکده‌ای فقیر در منطقه آند امریکای جنوبی به همراه مادرش در خانه‌ای کوچک زندگی می‌کند. پدرش از قبل در جستجوی ال درادوی افسانه‌ای خانه را ترک گفته‌است، شهری که هیچ کس تاکنون به چشم ندیده‌است. مدتی از رفتن پدر گذشته و خبری از او نشده‌است. داستان از جایی آغاز می‌شود که پپرو در حالی که دارد سطل را از آب رودخانه پر می‌کند، تصویر عقاب طلایی را در آب می‌بیند . پپرو گمان می‌کند که این نشانه ایست که پدرش زنده‌است و باید به دنبال او برود. چیزی که پپرو را در راه مطمئنتر می‌کند، دیدارش با پیرمردی به نام تیتیکاکا است و دختری که فراموشی دارد، به نام کاینا . گویا از ال درادو ( شهر طلایی) چیزهایی می‌داند، یا میدانسته . پپرو مصمم می‌شود و از این دو نفر می‌خواهد در این مسافرت او را همراهی کنند. در راه با دوستان زیادی آشنا می‌شود مثل آزتک ( اسدکو) که نوجوانی ست که مادرش بیمار است و به دنبال برادر و خواهرهای خود می‌گردد . وی کسی است که گاهی برای حمایت از خانواده اش دست به دزدی می‌زند و قبول می‌کند با پپرو همراهی کند تا شاید مقداری از گنج نصیب او شود . نفر بعدی « چو چو » است که پسری کوچک است که در سیرک کار می‌کند و به دنبال خواهرش می‌گردد. در یکی از قسمت‌ها پپرو یک اسب سفید وحشی را اهلی می‌کند . همچنین پپرو یک گردن آویز به شکل کرنا دارد که دقیقا همان چیزی است که پدرش نیز بر گردن خود دارد. این گردن آویز به پپرو کمک می‌کند تا همه پی ببرند که او پسر کارلوس است . این موضوع زمانی برملا می‌شود که شخصی ادعا می‌کند که او کارلوس و همان گردن آویز را دارد. در اواخر آن قسمت مشخص می‌شود که کارلوس او را نجات داده و گردن آویز خود را به او بخشیده‌است. عقاب طلایی نیز در زمان‌های مختلف ظاهر می‌شود تا راه ال درادو را به پپرو نشان دهد.

 

……………………………………..

دانلود کارتون پسر کوهستان با لینک مستقیم

avc_PesarK (1).mp4

avc_PesarK (2).mp4

avc_PesarK (3).mp4

avc_PesarK (4).mp4

avc_PesarK (5).mp4

avc_PesarK (6).mp4

avc_PesarK (7).mp4

avc_PesarK (8).mp4

avc_PesarK (9).mp4

avc_PesarK (10).mp4

avc_PesarK (11).mp4

avc_PesarK (12).mp4

avc_PesarK (13).mp4

avc_PesarK (14).mp4

avc_PesarK (15).mp4

avc_PesarK (16).mp4

avc_PesarK (17).mp4

avc_PesarK (18).mp4

avc_PesarK (19).mp4

avc_PesarK (20).mp4

avc_PesarK (21).mp4


آموزش دانلود در اندروید : در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.

علی در تاریخ : 22 nd دسامبر 2016 - 01:11 گفته :

سلام.لطفا بقیه قسمت های پسرکوهستان رو بزارید

پاسخ به این نظر