faraj

موزیک ست

logo-samandehi

دانلود کارتون بابا لنگ دراز

دانلود کارتون بابا لنگ دراز

دانلود کارتون بابا لنگ دراز

دانلود کارتون بابا لنگ دراز با لینک مستقیم و رایگان و کیفیت عالی

قسمت های ۱ تا ۲۰

My Daddy Long Legs

دانلود کارتون بابا لنگ دراز

دانلود کارتون بابا لنگ دراز

درباره کارتون : واتاشی نو آشیناگا اوجیسان (به ژاپنی: 私のあしながおじさん، Watashi No Ashinaga Ojisan) (به معنای «بابا لنگ‌دراز من» که با نام «بابا لنگ‌دراز» نیز شناخته می‌شود) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال ۱۹۹۰ بر مبنای بابا لنگ‌دراز جین وبستر ساخته شده است. انیمیشن بابا لنگ دراز بخشی از مجموعه تئاتر شاهکار جهان است. بابا لنگ‌دراز در سال ۱۹۹۰ جایزه بهترین فیلم تلویزیونی را از آژانس فعالیت‌های فرهنگی کودکان ژاپن دریافت کرده‌است.

خلاصه کارتون : ماجراهای جودی آبوت و بابا لنگ دراز را همه ما به یاد داریم و کارتون دیدنی که چندین بار از شبکه‌های ایرانی پخش شد و بینندگان زیادی را جذب خود نمود. کارتون بابا لنگ دراز که ساخته شده توسط یک کمپانی ژاپنی است در بین کشورهای آسیایی و اروپایی از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جودی که در یک پرورشگاه نگهداری می‌شود در اوایل مجموعه سختگیری خانم مدیر که زنی جدی می‌باشد را به تصویر می‌کشد. در ادامه جودی آبوت به کمک حامی خود وارد مدرسه خصوصی می‌شود که جودی از حامی فقط نامی بیشتر نمی‌داند (آقای جان اسمیت) آقای جان اسمیت شخصیتی پنهان در دستان دارد و جودی فقط سایه‌ای از آقای جان اسمیت را در ذهن خود دارد سایه‌ای بر روی دیوار با پاهای دراز که او را بابا لنگ دراز می‌خواند. جودی آبوت با کمک‌های آقای جان اسمیت به دانشگاه وارد می‌شود در دانشگاه به سختی درس می‌خواند تا فاصلهٔ فرهنگی خود را با همکلاسیانش کم کند. کارتون بابا لنگ دراز از جاودانه‌ترین کارتون‌های قدیمی می‌باشد، کارتونی با داستانی قدرتمند و شیوا که فقر و سختی کودکان یتیم را به تصویر می‌کشد.

کارگردان: کازویوشی یوکوتا

شبکه :فوجی تلویژن
پخش اصلی : ۱۳ ژانویه ۱۹۹۰ – ۲۲ دسامبر ۱۹۹۰

 

……………………………………

دانلود کارتون بابا لنگ دراز با لینک مستقیم

babaleng (1).flv

babaleng (2).flv

babaleng (3).flv
babaleng (4).flv
babaleng (5).flv
babaleng (6).flv
babaleng (7).flv
babaleng (8).flv
babaleng (9).flv

babaleng (10).flv
babaleng (11).flv
babaleng (12).flv
babaleng (13).flv
babaleng (14).flv
babaleng (15).flv
babaleng (16).flv
babaleng (17).flv
babaleng (18).flv
babaleng (19).flv

babaleng (20).flv


آموزش دانلود در اندروید : در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه Download link و یا Save link را بزنید.